2012. május 6.

HELL Sugarfree - új dízájn


A nagy Hell energiaitalok bejegyzésemben már írtam a cukormentes változatról. Most lényegében ugyan azt teszteltem le, csak az új külsővel.

A képen nem látszik de ő a New Generation szériából származik, melyre jól olvashatóan fel van írva, hogy: Klinikailag tesztelt ébrenmaradási képesség. 

Ahogy korábban írtam, ez a része tényleg igaz. Saját magamon tapasztaltam, hogy a Hell azon energiaitalai, amik ebbe a New Generation csoportba tartozik, sokkal jobban ébren tart. De itt most nem ez a lényeg.

Kibontás után illata kellemes, nem túl erős, de valami furcsa gyümölcs aroma található benne. A cukorhiány miatt az íze a szokványos, kicsit kesernyés, kicsit savas jellegű. 

Csak a doboz miatt vettem meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése