2012. augusztus 5.

SeXXX


A Sexxx energiaitalt itthon is meg lehet vásárolni, bár én nem láttam még túl sok helyen. A dobozra rá írták, hogy "Aphrodisiac" és alatta felsorolva hogy miket is tartalmaz. Lássuk: Ginseng, Guarana, Damiana, Schisandra. Az első kettő már jól ismert más energiaital gyártóktól. A Schisandra-val is találkozhatunk már, hiszen a Pussy energiaital szintén tartalmaz. A Damiana viszont újdonság. Az internet szerint, és a Mexikói gyógyszerkönyvben, a Damiana természetes vágyfokozó, vízhajtó és gyógytea. 

Kibontás után egy furcsa, virág illat kezdet el terjengeni a levegőben. Az első kortyoknál szintén ez a természetes ízvilág ragadott meg, mely már teljes egészében azt az érzetet kelti a fogyasztóval, hogy ebbe belefőztek valami kerti virágot. Ehhez hasonló érzés volt bennem, mikor a Pussy energiaitalt ittam. Koffein tartalma 32mg/100ml, színe pedig sárga. Eddig nem lettem tőle "aktívabb", de ki tudja :D 

Különleges ízvilága van, ahogy a Pussy energiaitalnak is.
Érdemes legalább egyszer megkóstolni :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon nem ízlett, azthiszem ez volt az egyetlen energiaitalom aminek tartalma a csapban végezte... xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére eddig olyan helyzetbe nem kerültem, hogy ne tudtam volna meginni valamelyik italt. A teszt teljesen jól tükrözi mit is éreztem mikor megittam :)

      Törlés