2012. április 20.

Everlast




Talán ezzel az energiaitallal kezdem a bemutatást. Elég régen ittam, és kevés helyen volt megtalálható, de most már eléggé elterjedt. A doboz dizájnja tetszetős, jól mutat a polcon. A fekete alap, sárga vagy más feltűnő színű betűkkel mindig jól néz ki.

Az íze nem mondható túl jónak, legalábbis nekem nem ízlik. Nagyon hasonlít egy pohár vízben feloldott pezsgőtablettára. Bár elég régen ittam, de még most is emlékszek rá, tehát nem tett túl jó benyomást. Nem pörögtem tőle túl, nem is volt kellemetlen szájízem utána és gyomorsav túltengést sem okozott. Színe a hagyományos sárga energia ital. Az egyetlen ami miatt nálam egyszer fogyasztandó termék, az a belső tartalom. Név alapján többet vártam volna 

Gyűjtőknek vagy Everlast fanoknak lehet érdekes inkább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése