2013. május 18.

hools energy drinks


A hools energiaitalnak összesen 4 féle változatát sikerült megvásárolnunk. Ebből 3db tesztjét ebbe a nagy bejegyzésben közöljük le. 



hools - Original


A hools energiaital család eredeti tagja, szokványos tutti-frutti ízvilággal. 32mg koffein és 400mg taurint tartalmaz. Ami miatt viszont nálam nem egy ajánlott kategória az az erős savassága. Pont ebből kifolyólag van neki egy savanyú utóíze is. A korty első felében kellemesen édes, a megszokott ízvilág, aztán hirtelen savanyú lesz. Majd mikor lenyelted, érzed, hogy furcsán savas.

Inkább gyűjtőknek.













hools - Mojito Taste

Kis hazánkban annyira nem felkapott a mojitos energiaitalok forgalmazása, mint a szomszédos országokban. Pedig egy nagyon finom energiaitalról beszélünk. Ami még érdekesebb, hogy szinte mindegyik azonos minőségű. Egyik picit kevésbé cukros mint mondjuk a másik márka, de az íz, a minőség szinte mindegyiknél azonos. Nem találkoztam még kifejezetten rossz mojitos energiaitallal. Legutóbb a Black Energy - Mojito energiaitalát kóstoltam. Mind a kettő nagyon jó az én magánvéleményem alapján. A színűk is tökre egyező. 

Koffein tartalma 32mg/100ml, színe pedig enyhe menta zöld. 

Reméljük a következő energiaital kis hazánkban Mojito lesz :)









hools - tequila


A neve alapján azt mondtam volna, hogy Tequila ízesítésű. De valójában nem. Vagy csak nekem nem tűnt fel. Ami szerintem nem lehetséges, mert a Tequila egy elég jó alkoholos ital, jellegzetes ízzel. A bal oldalon látható energiaitalunk íze viszont inkább a gyömbérre hasonlított. Mintha Kinley gyömbér üdítőt ittam volna. A dobozon nincs is feltüntetve, hogy alkoholt tartalmazna. Ellenben tartalmaz 32mg koffeint 100ml-ben, és 400mg taurint. Színe is a szokványos sárga.

Lehet az eredeti elképzelés az volt, hogy a tequila aromás italt dobnak a piacra, de ez nem jött össze. Ellenben finom gyömbér :)










Még tavaly Siófok környékén jelezte az egyik gyűjtő, hogy talált hools energiaitalt, de azóta nem találtak. Vagy csak nem tudunk róla. Ha esetleg valaki tudja, hogy hol lehet kapni Magyarországon, kérjük jelezze!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése